شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۲ ۲۱:۲۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از کشته شدن پدری به دست پسر خود خبر داد و گفت: فرد قاتل کمتر از ۲۴ ساعت در کوه‌های اطراف شهرستان کازرون دستگیر شد.

به گزارش پیام خبر،سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهار داشت: برابر تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان کازرون ماموران پلیس آگاهی به قید فوریت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد درگیری بین یک پدر و پسر اتفاق افتاده که طی آن پسر ۴۰ ساله پدر ۶۵ ساله خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده است .

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی جستجوی خود را برای یافتن پسر قاتل آغاز کردند و با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی قاتل در کوه‌های اطراف کازرون شده و کمتر از ۲۴ ساعت وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون ضمن اشاره به اینکه قاتل به دلیل مشکلات روحی و روانی مرتکب این جنایت شده، گفت: متهم پس از دستور قضایی روانه زندان شد.

سرهنگ زراعتیان از شهروندان درخواست کرد برای حل مسائل و مشکلات خود به مراکز مشاوره معتبر مراجعه کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

 

کد خبر 223938

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید